loading...
مجله ی آموزشی خانواده|آموزش|مرجع آموزش اران
مجله ی آموزشی خانواده بازدید : 482 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

اس ام اس خنده دار و طنز فیس بوکی

بعضی ﻭﻗﺘﺎ ﮐﻪ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﻫﯿﭻ ﻏﻠﻄﯽ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﮑﻨﻢ
 ﯾﺎﺩ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﻔﺘﻢ ﮐﻪ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﻫﻢ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﺟﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩ

مطالب طنز فیسبوکی

غضنفر میفته دنبال یه دختره
 هی داد میزنه :
خونه دارم
 ماشین دارم
 ویلا دارم
پول دارم
 یهو دختره بر میگرده
 غضنفر میبینه دختره خیلی زشته
 میگه : شانس گهت همه رو فروختم !!!


واسم شارژ بخرین تا جمله های بابامو بهتون بگم.
 (دختر دکتر شریعتی)

 


دیشب رفتم رستوران 200 هزار پول غذام شده !!!
 .
 .
 .
صبح نشستم بالا سر عنم
انقدر گریه کردم...
 .
میخواستم بغلش کنم مامانم نزاشت



ﯾﺎﺭﻭ ﻋﮑﺲ ﭘﺴﺮﺧﺎﻟﻪ ﺵ ﺭﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﻮﺭﺳﯿﻪ ﮔﺮﻓﺘﻪ
 ﻣﻠﺖ ﺑﻪ ﭼﻪ ﭼﯿﺰﺍﯾﯽ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ،

.
 .
 .
 .
 .
 .
 .
ﻣﺎ ﺗﻮ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻪ ﺟﻤﻠﻪ ( ﺍﺳﺐ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﻧﺠﯿﺒﯽ ﺳﺖ )
ﺭﻭ ﮐﺎﻣﻞ ﺑﺎ ﺁﺭﻭﻍ ﺑﮕﻪ ، ﺍﯾﻨﺎ ﺍﺭﺯﺷﻪ ، ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻨﺮﻩ...



من لازم نیست پست بذارم
.
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
همین که سایه ام بالا سرتون باشه خیلیه خدایی.
مگه نه؟


جام جهانی تموم شد...
 .
 .
 .
 .
 .
من هنوز تو دانلود افتتاحیش موندم :|



دختره یه عکس از پاش گذاشته که فقط ناخوناش معلومه اونوقت .....

!!!كامنت پسرا
.
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
١)از ناخنات معلومه خیلى مهربون هستى
 ٢)ناخنات تو حلقم
 ٣)قشنگ بود با اجازه شر مى كنم
 ٤)فدات شم پاهات میخواد یه چیزى به آدم بگه
 ٥)چه عاشقانه
 ٦)وااااى محشره
 ٧)ناخونات سگ داره لامصب
(لازم به ذكر است كه همه كامنت ها با قلب و گاهى اوقات بوس بوده)
یكى به من یه آرپیجى بده بزنم نصفشون كنم




مورد داشتیم پسره زنگ زده ۱۱۰ گفته :

به دادم برسید دو تا دخترا دارن سر من دعوا میکنن

پلیس اومده گفته : خب دعوا کنن تو چرا ترسیدی ؟


 پسره گفته : آخه اونکه زشت تره داره برنده میشه



دختره به دوس پسرش میگه: اگه یه روزی من برم فراموشم میکنی..؟؟؟
.
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
پسره میگه: پ نه پ عکستو میزنم دیوار زیرش مینویسم شاید این جمعه بیاید شاید.؟؟!!!!!


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اسپانسر مالی

درباره ما
مجله ی آموزشی خانواده سرشار از مطالب آموزشی برای هموطنان عزیز میباشد..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 138
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 779
  • بازدید ماه : 779
  • بازدید سال : 14,204
  • بازدید کلی : 149,685
  • تبلیغات